خرید و فروش قالی کهنه

خرید و فروش قالی کهنه

خرید و فروش قالی کهنه یا دست دوم یکی از کارهای سودآور در زمینه خرید و فروش فرش دستباف است. مهم ترین ویژگی قالی دست دوم یا کهنه این است که بر اثر نور و با شست و شو، درخشندگی و زیبایی آن دوچندان می شود. هم چنین در اثر پا خور بیشتر، زیبایی و ظرافت فرش بیشتر می شود و هیچگاه باعث کم رنگ شدن قالی (فرش دستباف) دست دوم نخواهد شد. همچنین از ویژگی های یک فرش دستباف خوب این است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و دوام و ماندگاری بالایی دارد.
در مورد قیمت قالی های دست دوم در تبریز نیز باید گفت، عوامل متعددی به این موضوع مرتبط هستند و باعث اختلاف قیمت با قالی های دیگر می شوند. عواملی که در قیمت گذاری قالی دست دوم (کهنه) در تبریز تاثیرگذار هستند شامل: کیفیت، جنس مواد، نوع گره، نقش فرش، اندازه، شهر بافنده، سال بافت و … می باشند.
در میان فرش ها، فرش های دستباف قدیمی و در اصطلاح کهنه از ارزش بالایی برخوردار هستند. فرش های دستباف برخلاف فرش های ماشینی هر چقدر بیشتر از عمر آنها بگذرد و در اصطلاح هرچقدر پاخور آن بیشتر باشد قیمت و ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد و مشتریان بیشتری نیز خواهند داشت.
قالی دست دوم طرفداران زیادی در سراسر کشور و جهان دارد. زیرا یک عتیقه به حساب می آید و با گذشت سالیان زیاد نه تنها ارزش این فرش کم نمی شود بلکه روز به روز بر ارزش هنری و مالی این فرش افزوده می شود.
امروزه خرید و فروش قالی های دستباف دست دوم به دلیل قیمت پایین آنها نسبت به قالی نو زیاد شده است. بنابراین خرید فرش دستباف کهنه یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود زیرا که روز به روز قیمت این فرش ها بالا می رود.


شاید تا به حالا دیده باشید که فرش های نو را با فرش کهنه تعویض می کردند. این تعویض بسیار سود آور است. اغلب با خرید قالی کهنه علاوه بر رفع نیاز خود و مفروش کردن منازل خود با فرش دستباف ایرانی لوکس، سرمایه گذاری نیز کرده اند.
اغلب اروپایی ها خریدار قالی کهنه یا همان فرش دستباف دست دوم هستند. البته بسیاری از ایرانیان مخصوصاً قشر سرمایه دار جامعه قالی دست دوم را خریداری می کنند چون سودآور است.
از ویژگی های یک فرش دستباف خوب این است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و دوام و ماندگاری بالایی دارد. یکی از علت های قیمت بالای فرش دستباف دست دوم (قالی کهنه) به دلیل مرغوبیت نخ و رنگ فرش های قدیمی می باشد.

فروش قالی کهنه

فروشگاه فرش افشار خرید و فروش انواع قالی کهنه یا دست دوم را انجام می دهد. تمامی فرش های دستباف دست دوم فرش افشار دارای قیمت مناسب و کیفیت درجه یک هستند.
با خرید قالی دست دوم می توانید علاوه بر تهیه فرش مورد نیاز خود با قیمت باورنکردنی، یک نوع سرمایه گذاری را شروع کنید. زیرا به هر اندازه بر قدمت فرش دستباف دست دوم افزوده شود به همان نسبت قیمت آن افزایش می یابد.
فروشگاه اینترنتی فرش افشار با خرید و فروش قالی دست دوم در تبریز انواع فرش های دست دوم شما را خریداری و یا تعویض می نماید.

یک دیدگاه